close PF2017
Chci vidět reference

Personalista

Informace k pracovní pozici Personalista:

Pro naši společnost právě nyní hledáme do hlavního pracovního poměru kolegu/kolegyni na pozici Personalisty/ky.

Co vás čeká

  • Veškeré aktivity spojené s náborem zaměstnanců (spolupráce s vedoucími úseků)
  • Vytváření pracovněprávních dokumentů
  • Vedení docházky a personální agendy zaměstnanců
  • Každodenní komunikace i vyřizování požadavků z oblasti HR pro zaměstnance i jednotlivé úseky společnosti
  • Zpracování cestovních dokladů, stravenek
  • Kompletace podkladů pro výpočet mezd (úzká spolupráce se mzdovou účetní)
  • Podílení se na neustálém zlepšování personálních procesů ve spolupráci s vedením společnosti
  • Koordinace lékařských prohlídek, povinných školení a BOZP
  • Vedení evidence služebních aut
  • Zpracování dotačních projektů (vedení administrativy)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ vzdělání (HR výhodou)
  • Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 1 rok (nejlépe ve výrobní společnosti)
  • Znalost zákoníku práce, HR procesů a související legislativy
  • Mírně pokročilá znalost AJ
  • Pečlivost, systematičnost, zodpovědnost, loajálnost
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Práce s Microsoft Office na velice dobré úrovni (MS Word, Excel, Outlook)
  • Znalost programu Helios výhodou

Nabízíme Vám

  • Zajímavé finanční ohodnocení + osobní odměny
  • Flexibilní pracovní dobu (pevná část od 8:00 – 13:00)
  • Příspěvek na stravování (100,-/den)
  • 5 týdnů dovolené
  • Mobilní telefon
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Jazykové kurzy
  • Příležitostný „Home office“
  • Po zapracování životní pojištění
  • Firemní a team buildingové akce
  • Přátelské a neformální pracovní prostředí
  • Parkování v areálu firmy
  • A k tomu všemu dobrá káva na pracovišti :-)